22 augusti

Idag piercade jag mig i läppen, haha jag är riktigt stolt över mig själv att jag vågade! :D
Jag trodde de skulle göra jätte ont, men de gjorde faktiskt inte speciellt ont, bara när han skulle sätta in piercingen..
Är lite svullen runt piercingen och lite på läppen, men de går över snart .. :)
Jag kan inte röra munnen så mycket, så de är skit jobbigt när jag ska skratta och äta! xd
Jaja, jag får stå ut några veckor .. :)

Igår sov Frida hos mig, de va jätte mysigt, vi somande typ halv 12 ? Haha, ovanligt för att vara mig och Frida :o
Nu är jag hemma hos Amanda och vi ligger med varsin dator i sängen, super mysigt! :D
Snart ska vi till coop och köpa något tror jag, hihi.
Euhm.. Jag skriver mer ikväll :)
(bild kommer när de inte är svullet längre.. haha..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0