Bara lite mer tidsfördriv, hehe..

Är du beroende av din telefon?
Så fort du ser det här är du utmanad!


Var ligger din telefon när du sover ? i sängen :)
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batteri? aldrig?
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? alltså, min mobil är en del av mig, liksom de känns tomt!
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Hahaha ja..
Hur många samtalsminuter har du ringt? 19:26:49 , höhö :o
Hur många telefoner har du haft det senaste året? 4 typ :)
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? ibland ;p
Vad står det i det 4:e smset i din inkorg? :( jag hatar att bråka  med dig..
Vad står det i det senaste skickade smset? älskar dig med.. <3
Vem är överst på listan över missade samtal? dolt nummer, tror de va patricia :)
Vem är 6:a på listan över mottagna samtal? pappa
Vem är 2:a på listan över uppringda nummer? saldo
Vad har du som bakgrundsbild? någon bild på mig
Hur mycket batteri har du? 53 %
Vem är 8 på din kontaktlista? bella
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? en del..
Vem är den första på bokstaven "G" i din kontaktlista? gurra
Vad heter din mobil som bluetoothnamn? t700 xd
Vilken är den bästa låten på din mobil? venne ;p
Vilken är den sämsta låten på din mobil? vet inte, typ space cowboy - fallin down :p
Vad är det på den första bilden när du går in på foton? en bild på axel när han va liten.
Hur mycket är klockan när du gör detta? 23.37

- NU SKA JAG SOVA!!!!


Kommentarer
Postat av: PÄTIEHOE!!!

du tror att det var jag!

men jag kollade min samtalslista och den 18e fick jag bara mottagna samtal, det var en hemlig person som ringde. inte jag :$

2009-08-25 @ 11:56:35
Postat av: Caroline

Okej?

vem är duuu ? :o

2009-08-26 @ 21:14:37
URL: http://ppatties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0