Dålig uppdatering....

Alltså förlåt, har haft så mycket annat för mig, så de hr inte blivit så mycket bloggande!
Men iallafall, igår vid typ halv två så åkte jag, Amanda och Matilda in till stockholm och mötte Johannes, Alexander och Shervin, sen kom Blanck, Markus, Fredrik och Martin.
Vi typ gled runt lite i kungsan, sen så började ju thevoice men alla tappade bort varandra, he-he så jag kollade typ ingenting..
Sen såg jag Pontus, så jag gick dit och pratade med honom ett tag..
Vid halv tolv tog jag pendeltåget till Väsby, och då åkte jag och Pontus hem till han.
Båda va sjukt irriterade på varandra, plus att de regnade som f*n ute, så de gjorde inte saken bättre...
Men iaf, när vi kom hem till han kollade vi på tv, och mös galet i soffan hela natten :)
Tillslut blev klockan väldigt mycket så vi bestämde oss för att sova eftersom gullungen skulle upp 8 imorse.
Haha stackarn..
Han kom iaf tillbaka vid klockan tolv och då vaknade jag, vi typ pratade litelitelite, sen så kollade vi bussar så drog jag mig hemmmåt eftersom vi skulle på middag..
Tack för en underbar natt.. <3

Imorgon firar jag och Frida 4 år!
Vi hade tänkt att åka till Grönan, men självklart har dom stängt just den dagen!!
Men vi ska kolla på bio, den här.. Sommarn med Göran tror jag den heter? :D
Huvudsaken är att jag får träffa min lilla sockerpingla, hihi.
Nu ska jag fixa klart min lilla överraskning till Frida :$
I love you bejbi! ♥

(
jag och Frida på donken i vintras? )



Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis på 4års dagen honey, du är bääst! Love youu <3

2009-08-17 @ 13:04:25
URL: http://fridakjaell.blogg.se/
Postat av: Caroline

Dsm baby!

I love yoooou <3

2009-08-18 @ 00:53:55
URL: http://ppatties.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där jackan med ett rosa märke på är ju en vinterjacka?

2009-09-30 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0