Haha

Kände att de började bli lite föör dålig uppdatering här, igen..
Helgen har spenderats med Frida, vilket har varit super mysigt :)

Lite kort sammanfattning av helgen :

Fredag: Vi gick typ 1 mil med skolan, och de sög, sen gick jag, Frida och Lewis ner på stan och kollade lite..
På kvällen träffade vi Hanna, Fanny och Jacce. :D

Lördag: Vi vaknade halv elva (?) och då gick vi upp och åt frukost, sen så gjorde vi inte så speciellt mycket..
Vid 5 tiden åkte vi hem till mig för att säga grattis till min lillasyster som fyllde 2 :)
Sen åkte vi och köpte godis med Fridas mamma :$
När vi kom hem hjälpte vi Lotta att städa lite, sen åt vi massa godis, haha, sen somnade vi vad jag vet? :D
Vaknade iaf av att Fridas storebror Kalle står och tittar på mig och skrattar xd
Ehm.. Sen ringde Axel mig, och vi typ prata i någon timme ? :)

Men nu måste jag hoppa ini duschen, Juste, idag börjar dansen (!) vilket ska bli gaalet kul eftersom jag inte har dansat på hela sommarn! :D

( Caroline & Jaqueline )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0