Svar på alla frågor ;

Postat av: Felix

är jag sööööt? (a)

- Haha jodå, helt okej :)

Postat av:

är du oskuld? ;$

- Nej det är jag inte.

Postat av: Anynom

hur ofta pullar du? 

- Alltså.. Haha? 

Postat av: Mohaha

Jag kan till och med svara på om hon är oskuld eller inte.
Nej det är hon inte. :P


- De va ju jag som skulle svara på frågorna eftersom de var min frågestund, eller hur?

Postat av:

Hur många seriösa förhållanden har du haft?
med vilka va de?

- Jag har haft 3 seriösa förhållanden, det var med Pontus, Axel och Robin.

Postat av: anonym

vad är den största kuken du har fått i dig (A)?

- Haha, alltså.. 19 kanske? xd

Postat av: D'

hur börja du blogga?

- Eh.. Jag minns inte riktigt faktiskt.. Haha, jag ville typ bara pröva sen så fastnade jag för det :)

Postat av:

Hur offta pullar du? <3

-
Haha ?

Postat av:

vem var din förra bästis?
varför är ni inte det längre?


- Ellen heter hon, anledningen till att vi inte är bästisar ( inte ens kompisar) längre, är för att hon ljög en HEEEL del, så jag fick väldigt svårt att lita på henne, och så snackade hon massa skit bakom ryggen på mig.

 Postat av: Anonym

Har du förlorat några vänner senaste månaden?
Eller bråkat med några?


- Eh, nej de har jag inte, tror jag?


Postat av:

är du kär ?

- Nej, jag är inte kär.

Postat av: Hähä A..

Hur gammal är du?
Är du oskuld? / när blev du av med den ?
har du kille? isf vad heter han och hur gammal är han?
älskar din blogg <3

-
Jag är 14 år.
Jag blev av med min oskuld när jag va 13 år.
Nej, jag har ingen kille ..
Haha tack :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0