Trååkigt..

Usch vad jag hatar sista sommarlovs dagen!
Jag har haft ett grymt bra sommarlov faktiskt, trodde inte att jag skulle få de såhär bra..
Måste bara säga att jag har världens underbaraste vänner, och jag älskar er! <3





10 Oktober 2008, seriöst jag glömmer det aldrig..
Allt vi gick igenom tillsammans, gråt, skratt, Allt..
Du va hela min värld, jag gjorde ingenting annat än att prata med dig..
Men jag gjorde mitt livs största misstag och lämnade dig, vilket jag ångrar än idag!
Jag kommer nog aldrig få min chans igen, jag liksom.. kastade bort de som betydde mest för mig..
Alltså, så mycket som du betydde för mig då, så mycket har aldrig någon betytt för mig.
Men nu måste jag lära mig att leva utan dig, som jag har försökt i snart ett år..
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta P.L




Och nu ska jag sova, måste vända tillbaka dygnet eftersom skolan börjar och blää.. -.-
Godnatt ♥
( gammal bild på P. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0