21 juli

Nu har jag äntligen slutat gråta efter massa timmar ..
Jag är helt snurrig, kan knappt stå upp ;s


Alltså, killar är egentligen skit?
Varför finns dom ens?
Dom bara sårar och är dumma..
Visst, de finns underbara killar också, men Jag faller för heeeeeelt fel killar, jag vet inte varför..
Men de måste verkligen ändras, för jag pallar inte gråta för sånna som inte förtjänar det!
Vet bara inte hur jag ska kunna ändra på det.. Någon som har några tips?!
Alltså, åh.. Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till.. Åh nu börjar jag gråta igen.. :(

De här känns helt jävla fel, jag trodde faktiskt mer om dig.. Du va jätte underbar och allt mot mig..
Sen bah helt plötsligt så blir du en helt annan person? Jag som trodde att de här kunde bli något, jag som trodde att jag fått tillbaka en lycka i mitt liv.. men tydligen inte, du va lika falsk som alla andra..
Nu känns de bara j*vligt tomt, min (?) glädjespridare är borta.. 
Aja, nu fick jag skriva av mig lite, ska försöka tänka på annat nu...
Jag hoppas du förstår att du har sårat mig "J" ..


Btw, imorrn Kanske jag åker till Åland fram&tillbaks med sis'  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0