30 juli

Hej bloggen!
Jag hade ingen ork att uppdatera igår kväll när jag kom hem, så de får bli nu ..
Jag och Amanda gick först till videocity och köpte tuggummi, sen gick vi till flygis och hon köpte cola och lite godis.
Sen drog vi oss upp till donken så tjocka som  vi är och köpte en varsin cheeseburgare (a), efter de gick vi runt lite, och då träffade vi Ronya och Emelie på flygfältet , och så fick vi några kakor! haha.
Sen gick vi hemmåt, vi va på värsta flum humöret, haha :D
När vi gick förbi tankgrejen i grind är det två killar som bah " Tjena kexen" självklart börjar Amanda garva som jag vet inte vad! Haha! :D
Vid elva skulle Amanda hem, så då drog jag också hem. Så smidig som jag är går jag in i en j*vla lycktstolpe (?) , de gjorde rätt ont, men de va ändå rätt komiskt för jag går alltid in i grejer, så jag började garva.. heh.
Men nu ska väl jag och Amanda (smulan) hitta på något, hihi :D
skriver sen ikväll, puss ♥
(mandis på bilden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0