RUBRIK.

Ny blogg.. igen. Wohoo typ? :d haha.
ska nog inte sova inatt tror jag, ska sitta vaken tills frida kommer imorrn vid 10! jag är lite busig, hihi.

Till ellen :

Alltså , du är så jävla falsk. bästavänner föralltid? va de inte så de skulle vara? tydligen betydde de inte så mycket för dig eftersom du ljög dig igenom våran fina vänskap. att du liksom bara kunde kasta iväg något så bra, jag har liksom ALLTID ställt upp för dig, men jag fick inte ett skit tillbaka. du förstår fan inte hur mycket du har sårat mig, så jävla många kvällar jag har gråtit mig till sömns. och du låtsas som ingenting har hänt och försöker få mig tillbaks, men jag tänker inte förlåta dig bara sådär, inte efter de du gjorde, för jag orkar inte ha en såkallad " bästavän " som ska ljuga för mig hela tiden. då kan jag lika gärna hitta en äkta, mycket bättre vän en dig. allt roligt vi gjort, alla minnen, alla mysiga stunder, minns du ens dom? eller har du glömt allting? kommer du ihåg när vi hoppa ut genom ditt fönster och rymde? asso allt underbart vi gjort tillsammans.. jag kommer aldrig få uppleva de igen. Hoppas du läser det här så du vet hur jag känner, jag älskade fan dig utav hela mitt hjärta och så gjorde du såhär. fyfan.

Kommentarer
Postat av: ellen,

åh.. jag vet att jag gjorde allt fucked up .. jag vet det och det var seriöst inte meningen att det här skullle hända... jagvet inte vad jag gjorde.. men jag vet att jag har gjort något dumt som jag kommer ångra resten av mitt liv. ... jag gjorde så att du och jag .gled isär.. att vår vänskap blev helt förstörd.. det var inte meningen att det skulle bli såhär.. och jag ljög inte om vår vänskap.. jag vet inte va djag gjorde men jag vet att jag inte ljög om den.. vet att du inte kommer förlåta mig bara sådär.. det förstår jag med.. men jag vill att det ska vara du och jag... caroline och ellen .. så som det var sommaren 2008.

så som det var förut.. alla minnen. dom tänker jag på varje dag... när jag sitter i mitt rum.. när jag kollar ut genom mitt fönster .. när jag ser det stora hålet i busken där vi hoppade ner.. när jag ser en taxi bil så tänker jag på oss.. när jag åker norrtälje bussen så tänker jag på att jag är påväg till dig.. asså allting... chokladpuddingen för 6 kronor som vi alltid köpte på kryddan.

liksom jag glömmer aldrig våra minnen... liksom jag saknar verkligen oss och jag ska verkligen kämpa för att få tillbaka oss två.. jag ska kämpa för oss.. för jag vill verkligen inte förlora dig totalt.. vet inte om jag redan har gjort det men jag hoppas inte det..

du var den som alltid fanns där.. åh förlåt för att jag inte gett så mycket tillbaka.. det ångrar jag så himla mycket.. förlåt förlåt förlåt .. vet inte vad jag ska göra för att allt ska bli som förut igen.. jag vill bara tillbaka i tiden.. till tiden det var vi två.. du och jag.. fan förlåt för att jag gjorde såhär.. fan!

2009-07-04 @ 02:24:12
Postat av: Anonym

vet inte ens vad jag ska säga. allt är liksom förstört, inget, verkligen INGET kan bli som förut.

2009-07-04 @ 02:28:45
URL: http://ppatties.blogg.se/
Postat av: Anonym

ist för att sitta o skriva att hon är dum typ, kan du inte berätta vad hon har gjort ist? <3

2009-07-04 @ 16:50:20
Postat av: Anonym

jag skriver väll vad jag vill?

2009-07-04 @ 17:57:21
URL: http://ppatties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0