Svar på alla frågor ;

Nu ska jag försöka svara på alla frågor eftersom Calle tjatar som jag vet inte vad, haha. Men here we go!

skulle du banga på att runkaa av mej?/wezzi - Jag vet inte ens vem du är? haha.


är du oskuld? - Nej det är jag inte.

Får jag kissa på din fot? - ehm?

är du oskuld? - Nej.

när blev du av med din oskuld? :) haha - När jag va 13.

hur gammal är du? :) <3 - Jag är 14 :)

när förlorade du oskulden? :) - Jag va 13, haha.

hur många seriösa förhållanden har du haft?
med vem/vilka var det isf? :) - Jag har haft 2 seriösa förhållanden, och det var med Axel och Robin.

gillar du fisk? Hahaaahaha - Nej, jag hatar fisk! :)

vem förlorade du din oskuld med? - En som heter Albin.

Hur lång är du? :) <3 - 1.62 , haha :$

1. Hur kissar du?
2. Hur brukar du ha din |fEST|;PpP?
3. När fan kommer du träffa mig och ELLEN?!?!?!

// Sjukt hemlig beundrare säger vi, LOLOL ;PpP
- 1. JAG SITTER CALLE!
2. Med icapåsar, de vet du !
3. I veckan..

Hur uttalar man Scipio? - Ingenaning, som de låter kanske?

Var har jag lagt mina nycklar?

Äh, det är lugnt, hittade nycklarna

nu ska jag bara hitta bilen ocskå. - Nödvändiga frågor! :D


Kom på att "ocskå" stavas också - Nice!

Lyssnar på typ av musik ?
Hur många förhållande ?
Hur bra självförtroende mellan 1-10 ?

det var mina. PUSS =) 
- Jag lyssnar på de mesta, fast inte typ rock och såndär skit .. Jag har haft en del förhållanden, men dom flesta har vart rätt oseriösa, men jag har haft 2 seriösa. Jag har inte så bra självförtroende, typ 6?

när ska du träffa mig :D?
hade du camsex med anonym igår :D?
haru sugit snupp ?
hihihi hahahahaha
- Jag vet inte när jag ska träffa dig, nej jag hade INTE camsex med  anonym igår, jag vet att du har sugit calles enorma balle iaf!

Hur ofta är du kåt?
Vet du vart ja bor?
Har du sugit av nån kille?
// Din Beundrare ;)
- Haha oh, ganska ofta typ , haha.
Eftersom du är anonym vet jagi nte ens vem du är, så nej xd

När onnera du sist ? ;)
Har du runkat av en kille
har du haft sex?
- De va nog..eh.. Minns inte, haha :o jag har fått jätte dåligt minne, jag börjar typ bli senil..
Nej de har jag inte gjort, hihi.
Ja, jag har haft sex.

För er invalida arslen som frågar "har du haft sex", så kan ni kolla på andra kommentaren av sara..
Jag tror inte att det hjälper om ni frågar samma fråga 10 gånger. - Vet inte ens vad jag ska svara men? :D

Skulle du banga att ha sex me mig ? :D - Nej, de vet du ju ;)


skulle du banga på att runka av mig ? :D - Nooo ;)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0