Sjuk.

Förlåt för att jag inte skriver, men jag har typ ingen lust längre..
Jag är lite smått sjuk, har typ världens äckligaste hosta, och så är jag lite små förkyld..
Och så har jag stukat tån, så jag gick inte till skolan, och Frida va också hemma, så då gick jag över till henne så åt vi frukost tillsammans.. väldigt mysigt :)
Imorgon är det äntligen fredag igen!
Ska vara med Ida och kanske Frida (?), vi ska iaf typ träffa Jonte, Lucas, Dan och Wille? Sen ska vi typ glida vidare och träffa Ronya och Johanna och massa andra, eftersom Johanna fyller år ! :D

På lördag fyller min söta lilla kusin Alva 4, men jag ska nog inte följa med dit.. Ska typ träffa Johan? :)
Ehm, men nu ska jag vara lite social med Frida.
Skriver kanske ikväll, hih. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0