Fredag!!

Äntligen fredag!!
Jag har typ inget planerat, ska bli skönt att vara hemma och ta det lugnt, för jag är verkligen trött plus att jag ska plugga matte eftersom jag ligger efter i det som vanligt...
Visst är jag duktig som pluggar på en fredag istället för att festa?
Jaja, ska försöka få tag på Engla sen, bara mysa lite med henne och typ vara ute. :)
Idag i skolan hände de inte så mycket, vi hade typ EA (= eget arbete, man får alltså jobba med vad man vill) men jag gjorde ingenting eftersom jag hade glömt min mattebok och spanska hemma, hehe. :$
Men iaf, vid 10 hade vi spanska, och vi typ fick rätta våra papper vi skrev i Måndags :p
Sen på idrotten hade vi typ " gympa " med Anna, asso fyfan, xd
De är ju kul att vi som är typ 55 elever får plats i våran lilla gympasal, man står typ ihoptryckt xd
Haha jaja, nu ska jag plugga vidareee !
Pusssss.


Haha, lite bilder från i Mars typ, eller April? Saknar mitt bruna hår lite :$

Förlåt för bilden Engla, men den är söt. HAha...





Kommentarer
Postat av: sara

det där är väl ändå ingen höstjacka? det där är väl en vinter jacka och den är väl ´köpt på intersport eller stadium???? jag menar den jackan som du har på dig på dom här bilderna, med rosa märket :) förlåt om jag är kråånglig, men den var sjukt fin asso :) <3

2009-09-29 @ 20:18:44
Postat av: Caroline

aha

2009-09-30 @ 21:11:21
URL: http://ppatties.blogg.se/
Postat av: sara

ja men kan du förklara vad du har köpt den o så?

btw, jag älskar din blogg! ;) <3

2009-10-01 @ 15:50:56
Postat av: Caroline

på stadium :)

2009-10-02 @ 18:42:50
URL: http://ppatties.blogg.se/
Postat av: sara

okej ;) och den sista frågan, hur mkt kostade den? ;) och det är en vinterjacka va? <33

2009-10-03 @ 16:06:53
Postat av: Caroline

mins inte :pOch ja, de är en vinterjacka, tjock som satan är den.

2009-10-04 @ 13:53:59
URL: http://ppatties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0