Godmorgon!

Godmorgon bloggen!
Duschade precis, sjuukt skönt. :D
Jag lovar, jag ska bli bättre på att uppdatera!
Igår va jag med Engla, vi typ kollade på någon film som jag inte minns vad den hette ;p
Iaf, vid halv 11 gick  jag hem och vilade lite, för jag va aaas trött..
Vid halv 1 drog jag ner till stationen och mötte Hanna :)

Idag bär det av till Vallentuna till Fridas släkt, de ska bli roligt :)
Har faktiskt inte träffat hennes lilla kusin Ludde sen han va typ.. 1? och nu är han 3 :o
Galet vad tiden går fort..
Men iaf, nu ska jag typ klä på mig, sen ska jag möta Karro och fixa en sak :)
Tror faktiskt Frida ska sova hos mig ikväll också, Och imorrn är de dans, orkar jag det? - Nej.. -.-
Aja, skriver sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0