Hej, jag har inget liv :)

OM MIG:
Namn: Caroline Lindström
Född: 17 Maj 1995
Bor: Norrtäljeeeeeeeeee
Smeknmamn: Caroline, Carro, Carol , Patte och massa annat xd
Familj: mamma, låtsaspappa, två systrar och en bögbror
Skola: montessori -.-
UNDER DENNA MÅNAD HAR JAG:
Saknat någon: ah
Ångrat något: japp
Ljugit: ja
Känt dej sämst: kan hända
Gråtit: yessss
Skrattat: såklart
Varit sjuk: tror jag inte
Kramat någon: många gånger
Kysst någon: tror inte de xd

KÄNSLOR:
Gråter du ofta: nej, :p
Skrattar du ofta: ja :)
Hur känner du dig just nu?: ensam, uttråkad och småtrött
Har du funderat på själmord: någon gång, ja
Blir du lätt kär: njae
Tror du på ett föralltid: verkligen inte
Sårad av kärleken: yeah
Vilken sorts killar gillar du: speciella, mysiga, snälla och söta  
Ska en kille vara söt eller het: båda (a)
Ska en kille vara lång eller kort: haha lång
Ska en kille vara blond eller brunett: spelar ingen roll ;o
Får du många killar: beror på

MITT UTSEENDE:
Brunett eller blondin: blondin
Ögonfärg: gröna
Långt eller kort hår: kort -.-'
Snygg eller ful: beror på när du frågar mig
Nöjd över ditt utseende: VÄLDIGT sällan
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker ?: ja det händer
Har någon sagt att du borde bli modell: eh, ja. sjukt ..
Långa naglar: är dom väälllll
Sminkar du dig: ja

Nu fick ni lite onödig information om mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0