Lördag

Hej bloggen.
Blev inte så värst mycket pluggande igår.. :$
Träffade Amanda, Heidi och John istället, vilket va super mysigt :)
Vi va typ ute först, sen så gick vi hemmåt eftersom IDOL började klockan åtta.
Efter vi hade kollat klart på de så hoppa vi runt och dansade, eller ah, mest jag.. :D
Sen hände de väl inte så mycket mer, jag blev rätt seg efter ett tags slappande i soffan, så jag somnade, sen väckte Heidi mig, och så hade Amanda bäddat sängen och grejer, så vi la oss där, men sen blev jag väldigt pigg igen så då åt vi mackor, haha.
Imorse vaknade jag först, sen väckte jag Amanda och då gick vi upp och käkade frukost, sen kom Heidi och John, haha dom är så söta tillsammans :)
Vi kollade på Män som hatar kvinnor, asso den va sjukt bra, men samtidigt så jävla äcklig och läskig, och bah usch!
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, typ städa sen vänta på Frida? :p
Blev typ inga bilder från igår, men de får ni leva med! :)
puss ♥


Gammal bild på mig och Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0